tirsdag den 9. december 2014

Velkommen!

Da jeg i mit temafag skulle beslutte mig for, hvad jeg godt kun tænke mig at lave i den kommende tid hver tirsdag eftermiddag, havde jeg mine overvejelser. Skulle man kaste sig ud i endnu en avis, et fotoprojekt, eller var det måske noget med at lave en video? Til sidst tog jeg en beslutning; jeg skulle da lave en blog!
Og hvorfor skal jeg det? Et simpelt svar til et simpelt spørgsmål: Fordi jeg godt kunne tænke mig at give folk et konkret indblik i, hvad det vil sige at have sin hverdag på en efterskole, og desuden hvorfor lige netop min er verdens bedste.
Med disse ord skal fra Skals lyde et stort "velkommen" - mit håb er, at I lidt efter lidt vil få en forståelse for, hvad det vil sige at leve et liv på SKALs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar